Adventure Menu Kura Tikka Masala z ryżem basmati, 600 g
Opcje dostawy
- DPD - kurier: piątek 11.10.
- InPost - Kurier: piątek 11.10.
- Paczkomat InPost: piątek 11.10.
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Ten opis został przetłumaczony maszynowo z oryginalnego tekstu.
Kurczak Tikka Masala z ryżem basmati
1 15 g (danie końcowe 400 g) 173 g (danie końcowe 600 g)
Cieszyć się minimalną wagą i maksymalnym smakiem podczas podróży?
Szefowie kuchni gotują jedzenie od podstaw , używając w 100% naturalnych składników, które są następnie liofilizowane przy użyciu naszej unikalnej metody Vacuum-Dried/Tasty. W ten sposób żywność zachowuje swój naturalny smak, aromat i wartości odżywcze. Ponadtozmniejszamy jego wagę nawet o 80% masy końcowej porcji. Lightweight Adventure Menu można następnie zalać gorącą wodą. Po ponownym nawodnieniu nie poczujesz różnicy i będziesz cieszyć się jedzeniem tak, jakby było świeżo ugotowane.
Nawet w najtrudniejszych warunkach możesz jeść tak dobrze, jak w restauracji!
O jedzeniu
Tradycyjna indyjska specjalność gotowana według oryginalnej receptury i przy użyciu lokalnych przypraw. Mięso jest marynowane przez 24 godziny w mieszance kremowego jogurtu i przypraw, a następnie gotowane na parze. Pyszny, lekko pikantny sos śmietanowy doprawiony jest świeżą kolendrą, a jako dodatek podawany jest ryż basmati z kurkumą.
Składniki
Pierś z kurczaka (30%), krojone pomidory (20%) (pomidory, sok pomidorowy, kwas cytrynowy), ryż basmati (16%), śmietana (16%), jogurt (10%), cebula, czosnek, masło(mleko), oliwa z oliwek, sól, imbir, garam masala, kurkuma, kmin rzymski, chili, mielona kolendra, cukier trzcinowy, świeża kolendra.
Wartości odżywcze
100 g | PORCJA STANDARDOWA | DUŻA PORCJA | ||
---|---|---|---|---|
Wartość energetyczna | kcal | 456 | 524 | 789 |
Wartość energetyczna | kJ | 1910 | 2197 | 3304 |
Tłuszcz | g | 22 | 25 | 38 |
Tłuszcz nasycony | g |
11 |
13 | 19 |
Białko | g | 28 | 33 | 48 |
Węglowodany | g | 34 | 39 | 59 |
Cukry | g | 6 | 6,9 | 10 |
Sól | g | 2,8 | 3,3 | 4,8 |
Komentarze klientów