Latarka czołowa Fenix HL16 (450 lumenów), całkowicie czarna
Opcje dostawy
- DPD - kurier: wtorek 08.10.
- InPost - Kurier: wtorek 08.10.
- Paczkomat InPost: wtorek 08.10.
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Ten opis został przetłumaczony maszynowo z oryginalnego tekstu.
Nowa generacja kompaktowej czołówki Fenix HL16 zapewnia moc 450 lumenów (ANSI) i zasięg do 104 metrów. Zasilanie zapewniają trzy powszechnie dostępne baterie AAA. Źródłem światła jest nowoczesna dioda LED Luminus SST-20 o białym zabarwieniu, umieszczona w głównym reflektorze. Czerwona dioda LED Everlight 2835 służy do dodatkowego oświetlenia. Dostępnych jest łącznie 6 trybów mocy, w tym tryb błyskowy SOS dla sytuacji kryzysowych. Czołówka wyposażona jest w szeroki, wygodny pasek. Pasek jest perforowany w celu szybkiego odprowadzania potu i uzupełniony elementami odblaskowymi, aby zapewnić dobrą widoczność pasywną, np. podczas biegania po drodze. Waga wynosząca zaledwie 97 gramów sprawia, że Fenix HL16 sprawdzi się zarówno jako latarka czołowa do biegania, jak i latarka czołowa do biwakowania, pieszych wędrówek lub innych aktywności na świeżym powietrzu. Dzięki wyborowi kilku kolorów i rozsądnej cenie, HL16 jest również świetna dla dzieci.
Pasek w całkowicie czarnym wariancie nie posiada elementów odblaskowych.
Wszystkie parametry czołówki (strumień świetlny, czas pracy na baterii, wodoszczelność, zasięg i odporność na wstrząsy) są mierzone zgodnie z normą ANSI/NEMA FL 1-2009.
Parametry latarki czołowej Fenix HL16
- Zastosowano mocną białą diodę Luminus SST-20 LED oraz czerwoną diodę Everlight 2835 LED o żywotności 50000 godzin.
- Cztery tryby światła białego: 450 lumenów (3 godziny) -> 150 lumenów (8 godzin) -> 50 lumenów (27 godzin) -> 5 lumenów(100 godzin).
- Dwa tryby światła czerwonego: 5 lumenów (100 godzin) -> SOS 5 lumenów (200 godzin)
- Główny stożek światła o zasięgu 104 metrów (2700 cd), zasięg czerwonej diody LED 6 metrów.
- Zasilanie 3 baterie guzikowe AAA. Można stosować jednorazowe baterie alkaliczne, litowe i akumulatory NiMH.
- Wygodna obsługa za pomocą dwóch przełączników.
- Reflektor można przechylać w uchwycie, aby dostosować żądany kierunek światła (zakres 60°).
- Wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego.
- Elektronika z funkcją wydłużania czasu świecenia (stopniowa redukcja mocy).
- Pasek z elementami odblaskowymi zwiększa bezpieczeństwo bierne. Pasek w wariancie całkowicie czarnym nie zawiera elementów odblaskowych.
- Odporność na upadki z wysokości 1 metra.
- Wymiary: 6,4 cm x 4,8 cm x 2,7 cm.
- Waga: 97 gramów (łącznie z bateriami alkalicznymi).
- Wodoodporny i pyłoszczelny zgodnie z normą IP66 (spryskiwany silnymi strumieniami wody ze wszystkich kierunków).
- W zestawie pasek i 3 jednorazowe baterie alkaliczne AAA.
- Do czołówki można dokupić baterie AAA, etui Fenix APB-20.
- Do latarki czołowej można zamówić wymienny pasek bez kółka napinającego we wszystkich opcjach kolorystycznych lub pasek z kółkiem Fenix AFH-05 SportFit.
Użytkowanie
Światło białe włącza się poprzez naciśnięcie prawego przycisku przez 0,5 sekundy, światło czerwone włącza się poprzez przytrzymanie lewego przycisku. Białe światło ma pamięć i zawsze włącza się w ostatnio wybranym trybie. Czerwone światło jest zawsze włączone w trybie stałego światła 5 lumenów. Pozostałe poziomy mocy można przełączać w dowolnym momencie podczas pracy, naciskając odpowiedni przycisk. Reflektor wyłącza się poprzez przytrzymanie dowolnego przycisku przez 0,5 sekundy. Białe i czerwone światło nie może być włączone jednocześnie.
Przyciski sterowania można zablokować, aby zapobiec spontanicznemu włączeniu, np. podczas transportu w bagażu - przytrzymaj jeden lub oba przyciski przez 3 sekundy. Aby odblokować, przytrzymaj oba przyciski przez 3 sekundy.
Zabezpieczenie przed przegrzaniem - jeśli temperatura wewnętrzna reflektora przekroczy 65°C, automatycznie zmniejszy on moc.
Uwaga
- Nie należy samodzielnie demontować uszczelnionych części, ponieważ spowoduje to naruszenie gwarancji.
- Nigdy nie używaj baterii różnych typów lub baterii o różnych pojemnościach.
- Zawsze dokładnie sprawdzaj, czy baterie są włożone do reflektora z zachowaniem prawidłowej biegunowości.
- Jeśli reflektor migocze, nie przełącza się na wyższe tryby mocy lub nie świeci, może to być spowodowane jedną z poniższych przyczyn:
- Baterie są prawie wyczerpane - wymień je.
Komentarze klientów